Jätehuollon, viemärihuollon ja vaarallisten jätteiden asiakaspalvelussa on juuri nyt ruuhkaa. Puheluihin, chattiin ja verkkolomakkeisiin vastaamisessa sekä tilausten käsittelyssä saattaa siksi kestää normaalia kauemmin.
L&T:n jätehuollon, viemärihuollon ja vaarallisten jätteiden arkisia asioita voi hoitaa helposti digikanavien kautta. Sähköisillä lomakkeilla ja yritysasiakkaiden asiointikanavissa Oma L&T ja Raksanappi hoidat palveluiden tilaukset, muutokset ja muut yhteydenotot helposti ja jonottamatta.
Yritysasiakkaiden jätehuollon asiointikanava Oma L&T:n ja rakennustyömaiden Raksanappi toimivat normaalisti, ja teet niiden kautta jätehuollon ja vaarallisten jätteiden tilaukset myös tässä tilanteessa kätevimmin ja jonottamatta.
Digikanavien kautta tulleet tilaukset ja yhteydenotot käsitellään niin nopeasti kuin mahdollista. Näet myös palvelusta tilauksesi tai jättämäsi yhteydenoton etenemisen.
Kuinka saan yritysasiakkaan digipalvelut käyttööni?
Digipalveluiden käyttäjätunnuksena toimii työsähköpostiosoitteesi. Jos olet unohtanut salasanasi, voit tilata uuden Oma L&T:n tai Raksanapin kirjautumissivulta. Jos olet L&T:n jätehuollon tai vaarallisten jätteiden yritysasiakas, mutta sinulla ei ole vielä tunnuksia digipalveluihin, voit tilata tunnukset helposti tämän lomakkeen kautta.
Laskutuksen asiat hoidat helposti yritys- ja henkilöasiakkaiden verkkolomakkeilla
Laskutuksen asioita voit hoitaa kätevästi sähköisillä verkkolomakkeilla juuri silloin kun sinulle sopii:
Yritysasiakkaiden lomake jäte- ja viemärihuollon laskutusasioissa
Henkilöasiakkaiden lomake jäte- ja viemärihuollon laskutusasioissa
Kuinka asioin sähköisesti henkilöasiakkaana?
Henkilöasiakkaiden jätehuollon asioinnissa palvelevat kätevät sähköiset asiointilomakkeet, jotka löydät osoitteesta lt.fi/asioi. Lomakkeilla voit esimerkiksi tehdä muutoksia jätehuollon sopimukseesi, tilata ylimääräisiä tyhjennyksiä, kertaluonteisia tietosuojapaperin tyhjennyksiä tai antaa palautetta palveluista.
Mökin jätehuollon asioinnin hoidat kätevästi bottikeskustelun avulla Mökin jätehuolto -sivulla.
Viemärihuollon asioissa voit tilata palvelun tai pyytää tarjouksen tämän henkilöasiakkaiden lomakkeen kautta.
Huomaa: joskus esimerkiksi kalustorikko saattaa viivästyttää jäteastian tyhjennystä
Jäteastiat tyhjennetään lähtökohtaisesti sopimuksessa määritettynä arkipäivänä.
Sopimusehtojemme mukaan tyhjennys voi kuitenkin poiketa suunnitellusta +/- 3 arkipäivää
esimerkiksi arkipyhästä, kalustorikosta tai muusta perustellusta syystä johtuen. Ethän siis
hätäile, jos astiaa ei jonain viikkona tyhjennetä juuri tuttuna päivänä.
Tavataan yhteisellä astialla!