Artikkelit

Neljä syytä hankkia kaupan tukipalvelut L&T:ltä

Kirjoittanut Lassila & Tikanoja | Sep 29, 2022 11:53:15 AM

Perinteisesti kiinteistöhuolto ja puhtaanapito ovat niitä kaupan tukipalveluita, joista L&T tunnetaan. Tukipalveluita kauppojen arjen helpottamiseksi on monia muitakin ja keskittämällä palvelut L&T:lle voit saavuttaa huomattavia etuja.

Mitä ovat kaupan tukipalvelut?

L&T:n valikoimassa on laaja kattaus kaupan tukipalveluita, kuten:

  • myymälävartiointi
  • siivous
  • ostoskärryjen ja -korien siirtely sekä pesu
  • pullonpalautus
  • verkkokaupan noutopisteen operointi
  • autopesulan hoito
  • erikoispuhdistus
  • hyllytyspalvelut

1. Keskittämällä tukipalveluita säästät selvää rahaa

Hankkimalla kaupan tukipalvelut kokonaispalveluratkaisuna L&T:ltä säästät aikaa ja rahaa. Et maksa ylimääräisiä hallinnointi- tai laskutuskuluja, kun kaikki palvelut laskutetaan yhdellä, kätevällä kuukausilaskulla.

Kun esimerkiksi siivous, vartiointi sekä pullo- ja kärrypalvelut ovat saman tiimin työnkuvassa, jokaiseen toimeen ei tarvita erillistä työntekijää. Monipuoliset työtehtävät parantavat tukipalveluiden työntekijöiden viihtyvyyttä, mikä näkyy palvelun laadussa. Lisäksi kaupan omien työntekijöiden aikaa säästyy heille olennaisiin tehtäviin, kuten asiakaspalveluun.

2. Kaikki palvelut helposti yhden luukun periaatteella

Kaupan tukipalveluiden hankkiminen ja kilpailuttaminen on helppoa L&T:n yhden luukun periaatteella. Sinä voit keskittyä myymälän ydintekemiseen, kun L&T:n palvelumestari huolehtii kaupan tukipalveluista puolestasi.

Tuli eteen mitä tahansa tukipalveluihin liittyvää kysyttävää, voit aina ottaa yhteyttä L&T:n yhteyshenkilönä toimivaan palvelumestariin. Yksi lasku, yksi yhteyshenkilö ja yksi tuttujen moniosaajien tiimi takaavat palvelun hankkimisen helppouden.

3. Räätälöity palvelukokonaisuus joustaa tarpeiden mukaan

Voit valita palvelukokonaisuuteen kunkin myymälän tarpeisiin vastaavat kaupan tukipalvelut – peruspalveluista kuten vartioinnista ja siivouksesta vaikka verkkokaupan noutopisteen operointiin asti.

Määrittelemme yhdessä, mitä kuhunkin palvelukokonaisuuteen kuuluu kussakin myymälässä. Hoitavatko siivoojat pullonpalautusjärjestelmän puhdistuksen tai tarkistaako vartija kierroksellaan myös sovituskoppien siisteyden? Kaikki on sovittavissa tapauskohtaisesti.

4. Koko tiimi puhaltaa yhteen hiileen asiakkaan viihtyvyyden varmistamiseksi


L&T:n palvelumestari ja tiimi hoitavat kaikkia myymälän tukipalveluita yhdessä sovittujen laatustandardien mukaan. Kaikista palveluista huolehditaan aina, kun yksikin tiimin moniosaajista on paikalla. Niinpä esimerkiksi myymälän käytävälle rikkoutunut hillopurkki siivotaan pois, vaikka siivooja ei olisikaan paikalla.

Kaikki L&T:n työntekijät myös tarkkailevat myymälän turvallisuutta ja opastavat kaupan asiakkaita tarpeen tullen, aivan kuten myymälän omatkin työntekijät. Asiakkaan viihtyminen on myös meille tärkeää.