Artikkelit

Isännöitsijä, joko olet tutustunut Oma L&T:hen?

Kirjoittanut Lassila & Tikanoja | Feb 20, 2020 6:00:00 AM

Jos muovijäteastia pursuaa yli tai hylätyt televisiot kansoittavat jätehuonetta, ei auta muu kuin ottaa puhelin kauniiseen käteen ja soittaa palvelun tarjoajalle. Paitsi jos palvelun tuottaa L&T, silloin lisätilaukset hoituvat parilla hiiren klikkauksella.

“Taasko uusi verkkopalvelu? En halua enää yksiäkään tunnuksia”, saattaa mielessäsi vilahtaa kun ensimmäistä kertaa kuulet uudesta asiointipalvelusta. Oma L&T on kuitenkin verkkotunnustensa arvoinen, sillä parhaimmillaan se tekee jätehuollon asioinnista entistä vaivattomampaa.

Nouto myöhässä? Oma L&T kertoo, milloin uusi nouto on saapumassa paikalle

L&T:n Ympäristöpalveluiden yritysasiakkaille suunnattu Oma L&T syntyi asiakkaiden toiveiden pohjalta. Jätehuollon seuranta vei etenkin poikkeustilanteissa aikaa, koska tilanteen selvittäminen vaati puhelinsoiton palvelun tuottajalle. Jos linjalla on ruuhkaa tai viivästyksen syy ei selviä välittömästi, prosessiin saattoi kulua hetki jos toinenkin.

Oma L&T:ssä sama hoituu kirjautumalla sisään verkkopalveluun. Tietokoneen näytölle avautuvasta kalenterinäkymästä näkee heti, että nouto on viivästynyt, ja milloin uusi nouto on saapumassa paikalle.

Tulevaisuudessa palveluun kirjataan myös viivästyksen syy, joten jos nouto on esimerkiksi viivästynyt jätehuoneen jäätyneen lukon vuoksi, ongelman tietää ratkaista ennen kuin jäteauto kurvaa paikalle uudemman kerran.

Lisäpalveluiden tilaus parilla klikkauksella

Silloin kun jätehuolto rullaa kitkatta, Oma L&T:stä voi tarkistaa seuraavan noudon ajankohdan, tai vaikkapa tilata lisäpalveluita. Jos esimerkiksi jäteastiat täyttyvät normaalia nopeammin, lisätyhjennyksen tilaus onnistuu näppärästi Oma L&T:n kautta.

Samassa osoitteessa voit myös tehdä pieniä muutoksia sopimukseen, pyytää tarjouksen uusista palveluista tai antaa palautetta.

Oma L&T:stä on apua myös silloin, kun jätehuoneesta löytyy ylimääräisiä jätesäkkejä tai sohvia, jotka eivät kuulu perusjätehuollon piikkiin. Tieto laskutettavasta toimenpiteestä kirjautuu palveluun, josta se on tarpeen vaatiessa helposti löydettävissä.

Jos käytössäsi on jo Ympäristönetti , pääset kirjautumaan molempiin palveluihin samalla tunnuksella. Ero palveluiden välillä on se, että siinä missä Ympäristönetti keskittyy jätehuollon johtamiseen, Oma L&T on enemmän arjen operatiivinen kanava.

Oma L&T kehittyy käyttäjien toiveiden pohjalta

Oma L&T on uusin osa L&T:n digituotteiden portfoliota, ja se kehittyy jatkuvasti asiakkaidemme toiveiden mukaan. Tulevaisuudessa palvelu voikin näyttää hyvin erilaiselta kuin tänään.

Jos haluat olla mukana kehittämässä tulevaisuuden palvelua, kirjaudu sisään ja anna palautteesi. Kuulisimme sen mielellämme.