Artikkelit

Hanki L&T:ltä kaikki kaupan tukipalvelut helposti yhdellä sopimuksella

Kirjoittanut Lassila & Tikanoja | Nov 8, 2022 11:50:00 AM

Kaupan tukipalveluita hankkivan asiakkaan tyypillisimmät kysymykset ovat: Mitä maksaa? ja Mistä työntekijät? Tässä vastauksia näihin ja moniin muihinkin kaupan tukipalveluita koskeviin kysymyksiin.

Hinta määräytyy palvelupaketin laajuuden mukaan

L&T:n valikoimasta löytyy laajasti kaupan tukipalveluita, kuten:

  • myymälävartiointi
  • siivous
  • ostoskärryjen ja -korien siirtely sekä pesu
  • pullonpalautus
  • verkkokaupan noutopisteen operointi
  • autopesulan hoito
  • erikoispuhdistus
  • hyllytyspalvelut
  • laitehuolto.

Tukipalveluiden hinta vaihtelee luonnollisesti valitsemasi palvelukokonaisuuden laajuuden mukaan. Hintaan vaikuttaa myös liikkeen koko ja aukioloajat, sekä halutun tiimin laajuus.

Yhdistämällä esimerkiksi siivouksen, myymälävartioinnin, pullonpalautuksen hoidon, ostoskärryjen siirtelyn ja hyllytyksen yhdeksi palvelukokonaisuudeksi säästät kustannuksissa, palvelun laatu paranee ja palveluiden tuotantoon tulee uudenlaista joustavuutta. Monipuoliset työtehtävät myös lisäävät työn mielekkyyttä, jolloin työntekijät viihtyvät paremmin ja sitoutuvat työhönsä.

Koska palvelu räätälöidään täysin kunkin asiakkaan tarpeiden mukaan, maksat vain niistä palveluista, joita oikeasti tarvitset. Kaikki palvelut sovitaan yhdellä sopimuksella ja laskutus hoituu yhdellä laskulla, joten säästät myös omaa aikaasi.

Valtakunnallisen toimijan tuki ja paikalliset osaajat palveluksessasi

L&T toimii valtakunnallisesti, joten esimerkiksi usealla paikkakunnalla toimivan kauppaketjun on helppo tehdä kanssamme yhteistyötä. Samalla kertaa voidaan sopia useamman toimipaikan palvelupaketeista ja yhteisistä pelisäännöistä.

Valtakunnallisuudesta huolimatta L&T:n työntekijät ovat aina paikallisia. Jos L&T:llä ei ole paikkakunnalla ennestään olemassa olevaa henkilökuntaa, uudet työntekijät rekrytoidaan ja koulutetaan L&T:n standardien ja asiakkaan toiveiden mukaan. L&T:n palvelumalliin kuuluvat myös työnjohto ja säännöllinen auditointi, jotka takaavat työn sujuvuuden.

Sen lisäksi, että paikalla on aina kaupan aukioloaikoina yksi tai useampi kaupan tukitoimintojen moniosaaja, toimii yhteyshenkilönä kaikkien palveluiden osalta yksi ja sama paikallinen palvelumestari.

Tärkeintä L&T:lle on löytää jokaiseen pestiin parhaat tekijät, jotka ymmärtävät, että esimerkiksi vartijan työ on muutakin kuin vartioimista. Moniosaajamme ovat asiakaspalvelijoita ja tekevät työtään osana tiimiä, samalla ammattiylpeydellä kuin kaupan omatkin työntekijät.