Siirry sisältöön

Asiakastiedote

Puheluhintamme laskevat

  • 1 minuutin lukuaika
<span id="hs_cos_wrapper_name" class="hs_cos_wrapper hs_cos_wrapper_meta_field hs_cos_wrapper_type_text" style="" data-hs-cos-general-type="meta_field" data-hs-cos-type="text" >Puheluhintamme laskevat</span>

Puheluhintamme laskevat

Puheluhintamme laskevat 29.12.2023 alkaen. Kaikkiin 010-numeroihimme soittaminen maksaa jatkossa oman liittymäsi matkapuhelu- tai paikallisverkkomaksun verran, myös jonotusajalta. Muutoksen taustalla on sähköisen viestinnän palvelulain muutos, joka määrittelee valtakunnallisiin yritysnumeroihin soittamisen veloitukset.

Muista chat-asiakaspalvelumme sekä sähköiset asiointikanavamme, joissa voit aina asioida ajasta ja paikasta riippumatta:

  • Oma L&T – yrityksesi oma asiointikanava, jossa pystyt näkemään jätehuoltopalveluiden tulevat tyhjennyskäynnit, tekemään lisätilauksia sekä muutoksia palvelurytmiin.
  • Raksanappi – täällä hoidat kätevästi rakennustyömaasi jäteastioiden tuonnit, tyhjennykset, siirrot ja noudot sekä seuraat tilausten etenemistä lähes reaaliajassa.
  • Ympäristönetti – täältä näet datan yrityksesi jätehuollosta ja lataat maksutta viranomaisraportoinnissa tarvittavan jätekirjanpidon.
  • Huoltopyyntö – täällä teet taloyhtiön asukkaan huoltopyynnön tai nimenmuutoksen.
  • Jätehuollon henkilöasiakkaan asiointi onnistuu näppärästi Kodin jätehuolto -sivustolta.
  • Tutustu henkilöasiakkaiden kaikki sähköiset asiointilomakkeet löydät täältä.
  • Yritysasiakkaiden kaikki sähköiset asiointilomakkeet löydät täältä.