Siirry sisältöön

Ota yhteyttä

Yritys­asiakkaan asiakas­palvelu

Asiakaspalvelumme auttaa sinua kaikissa L&T:n palveluihin liittyvissä asioissa valtakunnallisesti.

customer-service-conversation-icon

Chattaa meille

Chat on paras kanava nopeiden asioiden kuten tiedustelujen ja tilausten hoitamiseen! Voit asioida chatissa kellon ympäri. Asiakaspalvelutiimimme tavoitat chatista toimistoaikoina.

Avaa chat sivun oikeassa alareunassa olevasta ikonista.

human-computer-icon

Asioi digikanavissa

Jätehuollon yritysasiakkaanamme teet muun muassa lisätilaukset ja tyhjennysaikataulujen tarkistukset helpoiten digipalveluidemme kautta.

phone-ringing-icon

Soita meille

Kiireellisissä asioissa suosittelemme olemaan yhteydessä puhelimitse. Puhelinasiakaspalvelumme tavoitat arkisin klo 7-17. Muina aikoina soittosi siirtyy automaattisesti päivystykseen.

Digipalvelut jätehuollon yritysasiakkaille

Pääset kirjautumaan kaikkiin digipalveluihin samoilla tunnuksilla.

bin-1-icon

Oma L&T

Oma L&T -palvelussa voit:

  • Tilata tyhjennykset, ostaa lisäpalveluita ja tehdä muutoksia palveluihisi
  • Seurata tulevia ja toteutuneita tyhjennyksiä ja saada tiedon mahdollisista poikkeuksista
  • Tarkastella sähköisiä siirtoasiakirjoja.
worker-wrench-icon

Raksanappi

Raksanappi-palvelussa voit:

  • Tilata työmaalle helposti ja jonottamatta keräilyvälineiden tuonnit, tyhjennykset, siirrot ja noudot
  • Seurata tehtyjä tilauksia ja niiden toteutumista
  • Tarkastella sähköisiä siirtoasiakirjoja. 

document-pen-icon

Ympäristönetti

Ympäristönetti-palvelussa voit:

  • Ladata lakisääteisen jätekirjanpidon parilla klikkauksella
  • Nähdä yhdellä silmäyksellä yrityksesi jätehuollon avainluvut kuten kierrätys- ja hyötykäyttöasteen
  • Seurata yrityksesi omaan dataan perustuvia havaintoja.

 

Yritysasiakkaiden palvelunumero

Yritysasiakkaiden asiakaspalvelu

Kiireettömissä asioissa suosittelemme sähköistä asiointia, joka on käytössäsi ympäri vuorokauden. 

Kiireellisissä asioissa suosittelemme olemaan yhteydessä puhelimitse.

Asiakaspalvelu ei käsittele laskutusasioita - laskutusasioissa ota yhteyttä laskutukseen

Tallennamme puhelut laadun varmistamiseksi ja asiakaspalvelumme kehittämiseksi.

Aukioloajat

Aukioloajat
Ma- Pe 7-17.00
Muina aikoina
Muina aikoina soittosi siirtyy automaattisesti päivystykseemme

Hups, näyttää siltä, että etsimääsi tietoa ei löytynyt.

Puhelun hinta on oman liittymäsi matkapuhelu- tai paikallisverkkomaksu, myös jonotusajalta.

Ulkomailta soitettaessa hinta on sama kuin puhelun hinta Suomeen.