Siirry sisältöön

ota yhteyttä

Yrityksen jätehuolto sopimus­asiakkaalle

bin-1-icon

Jätehuollon asiointi

Kaikista nopein tapa hoitaa päivittäisiä jätehuoltopalveluusi liittyviä asioita on Oma L&T-asiointipalvelun kautta.

Oma L&T:ssä voit:

  • Tilata tyhjennykset, ostaa lisäpalveluita ja tehdä muutoksia palveluihisi
  • Seurata tulevia ja toteutuneita tyhjennyksiä ja saada tiedon mahdollisista poikkeuksista
  • Tarkastella sähköisiä siirtoasiakirjoja.
document-pen-icon

Jätehuollon raportit

Ympäristönetti-palvelusta saat tarvitsemasi datan jätehuollon kehittämiseen ja raportointiin. 

Ympäristönetissä voit:

  • Ladata lakisääteisen jätekirjanpidon parilla klikkauksella
  • Nähdä yhdellä silmäyksellä yrityksesi jätehuollon avainluvut kuten kierrätys- ja hyötykäyttöasteen
  • Seurata yrityksesi omaan dataan perustuvia havaintoja.

worker-wrench-icon

Työmaan asiointi

Raksanappi-palvelun avulla hoidat rakennustyömaan jätehuollon asioinnin helposti missä vain, milloin vain.

Raksanapissa voit:

  • Tilata helposti ja jonottamatta keräilyvälineiden tuonnit, tyhjennykset, siirrot ja noudot
  • Seurata tehtyjä tilauksia ja niiden toteutumista
  • Tarkastella sähköisiä siirtoasiakirjoja.

Asiakaspalvelu

Yritysasiakkaiden asiakaspalvelu

Kiireettömissä asioissa suosittelemme sähköistä asiointia, joka on käytössäsi ympäri vuorokauden. 

Kiireellisissä asioissa suosittelemme olemaan yhteydessä puhelimitse.

Asiakaspalvelu ei käsittele laskutusasioita - laskutusasioissa ota yhteyttä laskutukseen

Tallennamme puhelut laadun varmistamiseksi ja asiakaspalvelumme kehittämiseksi.

Aukioloajat

Aukioloajat
Ma- Pe 7-17.00
Muina aikoina
Muina aikoina soittosi siirtyy automaattisesti päivystykseemme

Hups, näyttää siltä, että etsimääsi tietoa ei löytynyt.

Puhelun hinta on oman liittymäsi matkapuhelu- tai paikallisverkkomaksu, myös jonotusajalta.

Ulkomailta soitettaessa hinta on sama kuin puhelun hinta Suomeen.

Anna palaute

Palautetta jätehuollosta