Lassila & Tikanoja Oyj:n hallituksen järjestäytyminen

Helsinki, Suomi, 2011-03-18 08:00 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Lassila & Tikanoja Oyj Pörssitiedote 18.3.2011 klo 9.00

Lassila & Tikanoja Oyj:n hallitus valitsi 17.3.2011 pitämässään järjestäytymiskokouksessa puheenjohtajaksi Heikki Bergholmin ja varapuheenjohtajaksi Matti Kavetvuon.

Hallitus valitsi keskuudestaan tarkastusvaliokunnan puheenjohtajaksi Eero Hautaniemen ja jäseniksi Sakari Lassilan ja Miikka Maijalan. Palkitsemisvaliokunnan puheenjohtajaksi hallitus valitsi keskuudestaan Heikki Bergholmin ja jäseniksi Matti Kavetvuon ja Hille Korhosen.

Jari Sarjo

Lisätietoja antavat talousjohtaja Ville Rantala, puh. 050 385 1442 ja Head of Treasury and IR Keijo Keränen, puh. 050 385 6957.

Lassila & Tikanoja on erikoistunut ympäristönhuoltoon sekä kiinteistöjen ja laitosten tukipalveluihin. Yhtiö on merkittävä puupohjaisten biopolttoaineiden, kierrätyspolttoaineiden ja uusioraaka-aineiden toimittaja. L&T toimii Suomessa, Ruotsissa, Latviassa ja Venäjällä. L&T:n liikevaihto vuonna 2010 oli 598 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 8700 henkilöä. L&T on listattu NASDAQ OMX Helsingissä.

www.lassila-tikanoja.com