Lassila & Tikanojan pääomamarkkinapäivä 9.3.2011

Helsinki, Suomi, 2011-03-09 08:00 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Lassila & Tikanoja Oyj Pörssitiedote 9.3.2011 klo 9.00

Lassila & Tikanoja järjestää tänään 9.3. pääomamarkkinapäivän institutionaalisille sijoittajille ja analyytikoille.

Yhtiön johto käsittelee päivän esityksissä kierrätys- ja jätehuoltoliiketoimintaa ja uusiutuvia energialähteitä. Päivän aikana vieraillaan L&T:n kierrätyspuistossa Keravalla.

Tilaisuuden esitysmateriaali on saatavilla englanninkielisenä 9.3.2011 klo 9.00 alkaen yhtiön internetsivuilla osoitteessa www.lassila-tikanoja.com/fi/sijoittajat.

Jari Sarjo

Lisätietoja antaa Keijo Keränen, Head of Treasury and IR, puh. 050 385 6957.

Lassila & Tikanoja on erikoistunut ympäristönhuoltoon sekä kiinteistöjen ja laitosten tukipalveluihin. Yhtiö on merkittävä puupohjaisten biopolttoaineiden, kierrätyspolttoaineiden ja uusioraaka-aineiden toimittaja. L&T toimii Suomessa, Ruotsissa, Latviassa ja Venäjällä. L&T:n liikevaihto vuonna 2010 oli 598 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 8700 henkilöä. L&T on listattu NASDAQ OMX Helsingissä.

www.lassila-tikanoja.com