Lassila & Tikanojan vuosikertomus 2018 on julkaistu verkossa

20.2.2019 klo 15.00

Lassila & Tikanojan vuosikertomus 2018 on julkaistu verkossa

Lassila & Tikanojan vuosikertomus 2018 on julkaistu osoitteessa www.lt.fi/vuosikertomus2018. Verkkovuosikertomus koostuu Taloudellinen katsaus 2018- ja Vuosikatsaus 2018 -osioista.

Taloudellinen katsaus sisältää selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, palkka- ja palkkioselvityksen, hallituksen toimintakertomuksen sekä vuoden 2018 tilinpäätöksen ja tilintarkastuskertomuksen.

Vuosikatsaus 2018 pitää sisällään liiketoiminnan tärkeimmät asiat vuodelta 2018 ja GRI-standardien mukaisen vastuullisuusraportin.

Vuosikertomus on julkaistu suomeksi ja englanniksi.

Taloudellinen katsaus on tämän tiedotteen liitteenä pdf-muodossa.

Eero Hautaniemi

toimitusjohtaja Eero Hautaniemi, puh. 010 636 2810
talousjohtaja Tuomas Mäkipeska, puh. 050 596 1616

Lassila & Tikanoja on palveluyritys, joka toteuttaa kiertotaloutta käytännössä. Yhteistyössä asiakkaidemme kanssa pidämme materiaalit ja kiinteistöt mahdollisimman pitkään tuottavassa käytössä sekä tehostamme raaka-aineiden ja energian käyttöä. Autamme asiakkaitamme säilyttämään kiinteistöjen ja materiaalien arvon sekä säästämään ympäristöä. Teemme tämän tarjoamalla vastuullisia ja kestäviä palveluratkaisuja, jotka helpottavat asiakkaidemme arkea. L&T toimii Suomessa, Ruotsissa ja Venäjällä. Yhtiön liikevaihto vuonna 2018 oli 802,2 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 8 600 henkilöä. L&T on listattu Nasdaq Helsingissä.

www.lt.fi

Liite