Lassila & Tikanojan vuosikertomus ja selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä vuodelta 2016 julkaistu verkossa

24.2.2017 klo 16.00

Lassila & Tikanojan vuosikertomus vuodelta 2016 on julkaistu osoitteessa www.lassila-tikanoja.fi/vuosikertomus2016. Verkkovuosikertomus sisältää vuoden 2016 tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen ja tilintarkastuskertomuksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ja palkka- ja palkkioselvityksen. Lisäksi verkkovuosikertomus sisältää liiketoimintakatsauksen ja yritysvastuuraportin. Vuosikertomus on julkaistu suomeksi ja englanniksi.

Vuosikertomus, tilinpäätös ja selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ovat tämän tiedotteen liitteenä pdf-muodossa.

Painettu vuosikatsaus julkaistaan viikolla 11. Vuosikatsauksen voi tilata sähköpostitse osoitteesta ir@lassila-tikanoja.fi.

Timo Leinonen
talousjohtaja

talousjohtaja Timo Leinonen, puh. 0400 793 073

Lassila & Tikanoja on palveluyritys, joka on muuttamassa kulutusyhteiskuntaa tehokkaaksi kierrätysyhteiskunnaksi. Yhteistyössä asiakkaidemme kanssa pienennämme jätemääriä ja pidennämme kiinteistöjen käyttöikää, ohjaamme materiaalit hyötykäyttöön sekä vähennämme raaka-aineiden ja energian käyttöä. Autamme asiakkaitamme keskittymään omaan ydinliiketoimintaansa ja säästämään ympäristöä. Yhdessä luomme hyvinvointia ja työpaikkoja. L&T toimii Suomessa, Ruotsissa ja Venäjällä. L&T:n liikevaihto vuonna 2016 oli 661,8 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 8 000 henkilöä. L&T on listattu Nasdaq Helsingissä.

www.lassila-tikanoja.fi