Muutoksia Lassila & Tikanojan johdossa

Helsinki, Suomi, 2012-09-07 07:05 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

Lassila & Tikanoja Oyj    Pörssitiedote    7.9.2012 klo 8.05

Lassila & Tikanojan liiketoiminnat ja raportoivat segmentit järjestetään uudelleen tukemaan ydinliiketoimintojen ja painopisteiden muutosta. L&T:n raportoivat segmentit 1.1.2013 alkaen ovat Ympäristöpalvelut, Teollisuuspalvelut, Kiinteistöpalvelut sekä Uusiutuvat energialähteet. Uusiutuvat Energialähteet raportoi Teollisuuspalveluiden toimialajohtajalle. Uuden toimialarakenteen myötä yhtiön johtoryhmässä on tehty seuraavat nimitykset:

Ympäristöpalveluiden toimialajohtajaksi 1.1.2013 alkaen on nimitetty merkonomi Petri Salermo (s. 1970). Salermo on toiminut useissa L&T:n Ympäristöpalveluiden johtotehtävissä vuodesta 2004 lähtien vastaten tällä hetkellä Ympäristöpalveluiden Etelä-Suomen liiketoiminnasta. Toimitusjohtaja Pekka Ojanpää toimii vuoden loppuun saakka oman toimensa ohella Ympäristöpalveluiden toimialajohtajana.

Teollisuuspalveluiden toimialajohtajaksi 1.1.2013 alkaen on nimitetty KTM Ville Rantala (s.1971). Rantala toimii tällä hetkellä yhtiön talousjohtajana ja Uusiutuvien Energialähteiden toimialajohtajana. Yhtiön uusi talousjohtaja nimitetään myöhemmin.

Kiinteistöpalveluiden toimialajohtajaksi on 7.1.2013 alkaen nimitetty KTM, ins. Petri Myllyniemi (s.1964). Hän on aiemmin toiminut ISS Palvelut Oy:n kiinteistöpalveluiden Uudenmaan asiakkuudet -liiketoimintayksikön johtajana.

Salermo, Rantala ja Myllyniemi raportoivat toimitusjohtaja Pekka Ojanpäälle.

Johtoryhmän muina jäseninä jatkavat hankintajohtaja Antti Tervo, kehitysjohtaja Tuomas Mäkipeska ja henkilöstöjohtaja Kirsi Matero.

Toimialajohtaja Juha Simola ja toimialajohtaja Henri Turunen toimivat nykyisten Kiinteistönhoidon ja Siivous- ja käyttäjäpalveluiden toimialajohtajina ja johtoryhmän jäseninä toistaiseksi.

Pekka Ojanpää

Lisätietoja antaa toimitusjohtaja Pekka Ojanpää, puh. 010 636 2810.

Lassila & Tikanoja on erikoistunut ympäristönhuoltoon sekä kiinteistöjen ja laitosten tukipalveluihin. L&T toimii Suomessa, Ruotsissa, Latviassa ja Venäjällä. L&T:n liikevaihto vuonna 2011 oli 652 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 10 000 henkilöä. L&T on listattu NASDAQ OMX Helsingissä.

www.lassila-tikanoja.com