Muutoksia Lassila & Tikanojan johdossa

Helsinki, Suomi, 2014-10-23 07:05 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --
Lassila & Tikanoja Oyj                       Pörssitiedote                          23.10.2014 klo 8.05

Muutoksia Lassila & Tikanojan johdossa

Lassila & Tikanoja Oyj:n Teollisuuspalveluiden toimialajohtajaksi on 1.1.2015 alkaen nimitetty KTM Antti Tervo (s. 1978). Tervo on toiminut L&T:n hankinta- ja toimitusketjusta vastaavana johtajana vuodesta 2012 lähtien ja hän jatkaa tehtävässään vuoden 2014 loppuun asti. Uuden hankinta- ja toimitusketjusta vastaavan johtajan haku on käynnistetty.

Vuodesta 2012 lähtien L&T:n kehitysjohtajana toiminut KTM Tuomas Mäkipeska (s. 1978) ottaa nykyisen tehtävänsä ohella hoitaakseen Uusiutuvien energialähteiden toimialajohtajan tehtävät 1.1.2015 alkaen.

Aiemmin tiedotetun mukaisesti Teollisuuspalveluiden ja Uusiutuvien energialähteiden nykyinen toimialajohtaja ja johtoryhmän jäsen Ville Rantala jättää yhtiön omasta pyynnöstään vuoden 2014 loppuun mennessä.

Pekka Ojanpää

toimitusjohtaja Pekka Ojanpää, puh. 010 636 2810

Lassila & Tikanoja on palveluyritys, joka on muuttamassa kulutusyhteiskuntaa tehokkaaksi kierrätysyhteiskunnaksi. Yhteistyössä asiakkaidemme kanssa pienennämme jätemääriä ja pidennämme kiinteistöjen käyttöikää, ohjaamme materiaalit hyötykäyttöön sekä vähennämme raaka-aineiden ja energian käyttöä. Autamme asiakkaitamme keskittymään omaan ydinliiketoimintaansa ja säästämään ympäristöä. Yhdessä luomme hyvinvointia ja työpaikkoja. L&T toimii Suomessa, Ruotsissa ja Venäjällä. L&T:n liikevaihto vuonna 2013 oli 668,2 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 8 000 henkilöä. L&T on listattu Nasdaq Helsingissä.

www.lassila-tikanoja.fi