Muutoksia Lassila & Tikanojan johdossa

10.6.2016 klo 8.00

Lassila & Tikanoja Oyj:n Kiinteistöpalveluiden toimialajohtajaksi on 1.7.2016 alkaen nimitetty tekn. lis. Tutu Wegelius-Lehtonen (s. 1970). Wegelius-Lehtonen on toiminut helmikuusta 2015 lähtien L&T:n toimitusketjusta vastaavana johtajana ja johtoryhmän jäsenenä.

Wegelius-Lehtosen paikalle Lassila & Tikanoja Oyj:n toimitusketjusta vastaavaksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on 1.7.2016 alkaen nimitetty logistiikkainsinööri Tomi Kontinen (s. 1967). Kontinen siirtyy L&T:lle Wipak Groupin hankintajohtajan paikalta. Aikaisemmin hän on toiminut toimitusketju- ja hankintatehtävissä Tikkurila Oyj:ssä ja Nokia Oyj:ssä.

Molemmat raportoivat toimitusjohtaja Pekka Ojanpäälle.

Lassila & Tikanoja Oyj:n johtoryhmä 1.7.2016 alkaen:

- Pekka Ojanpää, toimitusjohtaja
- Timo Leinonen, talousjohtaja
- Petri Salermo, toimialajohtaja, Ympäristöpalvelut
- Antti Tervo, toimialajohtaja, Teollisuuspalvelut
- Tutu Wegelius-Lehtonen, toimialajohtaja, Kiinteistöpalvelut
- Tuomas Mäkipeska, kehitysjohtaja ja toimialajohtaja, Uusiutuvat energialähteet
- Kirsi Matero, henkilöstöjohtaja
- Jorma Mikkonen, yhteiskuntasuhdejohtaja
- Tomi Kontinen, johtaja, toimitusketju

Pekka Ojanpää

toimitusjohtaja Pekka Ojanpää, puh. 010 636 2810

Lassila & Tikanoja on palveluyritys, joka on muuttamassa kulutusyhteiskuntaa tehokkaaksi kierrätysyhteiskunnaksi. Yhteistyössä asiakkaidemme kanssa pienennämme jätemääriä ja pidennämme kiinteistöjen käyttöikää, ohjaamme materiaalit hyötykäyttöön sekä vähennämme raaka-aineiden ja energian käyttöä. Autamme asiakkaitamme keskittymään omaan ydinliiketoimintaansa ja säästämään ympäristöä. Yhdessä luomme hyvinvointia ja työpaikkoja. L&T toimii Suomessa, Ruotsissa ja Venäjällä. L&T:n liikevaihto vuonna 2015 oli 646,3 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 8 000 henkilöä. L&T on listattu Nasdaq Helsingissä.

www.lassila-tikanoja.fi